Tiden er løbet fra traditionel markedsføring

Vi er blevet gode til at rette fokus væk fra annoncerne i trykte og digitale medier. Tv-reklamer er under press fra forskellig side ikke mindst fordi flow tv i stigende grad taber terræn til streaming.

Vi er alle blevet gode til at gennemskue den rene salgstale, der skal noget mere til for at får os til at handle på input.

Vi hjælper dig med at få

gennemslagskraft og opmærksomhed


Internettet giver os alverdens information lige ved hånden, og dermed bliver troværdighed alt afgørende. Heldigvis giver den digitale udvikling giver os også en række nye muligheder for at kommunikere med vores kunder og den mulighed skal vi gribe!

Men fald ikke i fælder med ligegyldig information, alt for meget indhold på nettet er spild af tid. Tænk over hvad kunderne vil høre - ikke hvad du vil fortælle dem!
Det bedste værktøj til at udbygge din troværdighed er

Content Marketing.


Forenklet sagt går content marketing ud på at dele nyttig information med omverdenen. Med andre ord skal du dele gavmildt ud af din ekspertviden.

Når du giver dine kunder værdifulde ekspert tips, vil de opfattet dig som faglig dygtig og ekspert på dit område, denne status vil give dig stor troværdighed og du vil opbygge en stærk markedsposition.

Det centrale i content marketing er at du:

  • Kender dine kunder

  • Lytter til dine kunder

Når du kender dine kunder og ved hvad de efterspørger, kan du benytte din faglige viden til at give dine kunder det de søger nemlig information på deres spørgsmål.


Du skal vi give dine kunderne indhold med værdi.

Hvis du sælger kager skal du eksempelvis fortælle dine kunderne hvordan de får luftige boller, og ikke være bange for at dine konkurrenter stjæler dine bedste fif eller kunderne bager selv i stedet for at købe dine boller.

Du skal med andre ord være villig til at dele ud af værdifuld information og tro på at det nok skal skabe vækst. Lad os hjælpe dig med din content strategi, så ikke du falder i fælden med ligegyldig information - som ingen læsere har!

Hent bogen:


"Content Markedsføring - Troværdighed i salgsprocessen" af Susanne Holst helt gratis.

Bogen giver dig et indblik i området samt en række værktøjere til at arbejde strategisk med content markedsføring.




Kontakt os så ser vi sammen på, hvilke content tiltag der er nærliggende for netop jeres virksomhed. I bestemmer selv omfanget af opgaven. Vi tager gerne et uforpligtende og omkostningsfrit kaffemøde, hvor vi taler om, hvad I ønsker og hvilke muligheder, der findes inden for jeres budget. Se nærmere om vores priser på her.

Vi henvender os specielt til mindre virksomheder.