Tiden er løbet fra traditionel markedsføring
Vi er blevet gode til at rette fokus væk fra annoncerne i trykte og digitale medier.
Tv-reklamer er under press fra forskellig side ikke mindst fordi flow tv i stigende grad taber terræn til streaming.
Vi er alle blevet gode til at gennemskue den rene salgstale, der skal noget mere til for at får os til at handle på
input.
Vi hjælper dig med at få
gennemslagskraft og opmærksomhed
Internettet giver os alverdens information lige ved hånden, og dermed bliver troværdighed alt afgørende.
Heldigvis giver den digitale udvikling giver os også en række nye muligheder for at kommunikere med vores kunder og den
mulighed skal vi gribe!
Men fald ikke i fælder med ligegyldig information, alt for meget indhold på nettet er spild af tid. Tænk over hvad
kunderne
vil høre - ikke hvad du vil fortælle dem!
Det bedste værktøj til at udbygge din troværdighed er
Content Marketing.
Forenklet sagt går content marketing ud på at dele nyttig information med omverdenen. Med andre ord skal du dele gavmildt
ud af din ekspertviden.
Når du giver dine kunder værdifulde ekspert tips, vil de opfattet dig som faglig dygtig og ekspert på dit område,
denne status vil give dig stor troværdighed og du vil opbygge en stærk markedsposition.
Det centrale i content marketing er at du:
- Kender dine kunder
- Lytter til dine kunder
Når du kender dine kunder og ved hvad de efterspørger, kan du benytte din faglige viden til at give dine kunder det de søger
nemlig information på deres spørgsmål.
Du skal vi give dine kunderne indhold med værdi.
Hvis du sælger kager skal du eksempelvis fortælle dine kunderne hvordan de får luftige boller, og ikke være bange for
at dine konkurrenter stjæler dine bedste fif eller kunderne bager selv i stedet for at købe dine boller.
Du skal med andre ord være villig til at dele ud af værdifuld information og tro på at det nok skal skabe vækst.
Lad os hjælpe dig med din content strategi, så ikke du falder i fælden med ligegyldig information - som ingen
læsere har!
Hent bogen:
"Content Markedsføring - Troværdighed i salgsprocessen" af Susanne Holst helt gratis.
Bogen giver dig et indblik i området samt en række værktøjere til at arbejde strategisk med content
markedsføring.